τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών

Τι είναι η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών;

Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών είναι η τηλεφωνική εξυπηρέτηση των εισερχομένων κλήσεων της επιχείρησής σας από απόσταση. Είναι δηλαδή ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, με εκπαιδευμένους agents (τηλεφωνητές/ τριες) το οποίο σύμφωνα με τις ανάγκες και τις οδηγίες σας, απαντά και εξυπηρετεί τους πελάτες σας. 

Βασίζεται στο μοντέλο outsourcing (εξωεπιχειρηματική ανάθεση), όπου ο επαγγελματίας αναθέτει την τηλεφωνική εξυπηρέτηση/ υποστήριξη σε έναν τρίτο.

Ουσιαστικά με την υπηρεσία της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης , ο επαγγελματίας αποκτά ένα εξελιγμένο τηλεφωνικό κέντρο εισερχομένων κλήσεων το οποίο δεν βρίσκεται στο χώρο της επιχείρησης και λειτουργεί εξ’ αποστάσεως.

Σε ποιους απευθύνεται;

Τι πλεονεκτήματα έχει;

  • Μείωση λειτουργικών εξόδων της επιχείρησης
  • Εξοικονόμηση χρόνου (παρέχονται άμεσα εκπαιδευμένοι άνθρωποι χωρίς να χρειάζεται να τους εκπαιδεύσετε)
  • Εξοικονόμηση χώρου
  • Εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού
  • Βελτίωση της ποιότητας στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
  • Ανταπόκριση σε αυξομειώσεις κίνησης στο τηλεφωνικό κέντρο της επιχείρησης
  • Υπηρεσία αυτόματου call back, με αποτέλεσμα να μη χάνονται τηλεφωνικές κλήσεις
  • Λειτουργία εκτός ωραρίων της επιχείρησης

Πόσο κοστίζει;

Basic
879
/μήνα

  • έως 2000 απαντημένες εισερχόμενες κλήσεις
  • 0,40€/ επιπλέον απαντημένη κλήση
Professional
1499
/μήνα

  • έως 5000 απαντημένες εισερχόμενες κλήσεις
  • 0,30€/ επιπλέον απαντημένη κλήση
Enterprise
επικοινωνήστε
μαζί μας

  • περισσότερες από 5000 κλήσεις/ μήνα
  • επιπλέον απαντημένη κλήση κατόπιν επικοινωνίας

* Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%.  Η εξυπηρέτηση πελατών λειτουργεί Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 21:00, για επιπλέον λειτουργία ή προσαρμοσμένη λειτουργία παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας. Δεν υπάρχει δέσμευση.

Θέλω να μάθω περισσότερα για την εξυπηρέτηση πελατών