Τι είναι η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών;
Η υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών είναι η τηλεφωνική εξυπηρέτηση των εισερχομένων κλήσεων της επιχείρησής σας από απόσταση. Είναι δηλαδή ένα σύγχρονο τηλεφωνικό κέντρο, με εκπαιδευμένους agents (τηλεφωνητές/ τριες) το οποίο σύμφωνα με τις ανάγκες και τις οδηγίες σας, απαντά και εξυπηρετεί τους πελάτες σας.
Βασίζεται στο μοντέλο outsourcing (εξωεπιχειρηματική ανάθεση), όπου ο επαγγελματίας αναθέτει την τηλεφωνική εξυπηρέτηση/ υποστήριξη σε έναν τρίτο.
Ουσιαστικά με την υπηρεσία της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης , ο επαγγελματίας αποκτά ένα εξελιγμένο τηλεφωνικό κέντρο εισερχομένων κλήσεων το οποίο δεν βρίσκεται στο χώρο της επιχείρησης και λειτουργεί εξ’ αποστάσεως.
Σε ποιους απευθύνεται;
Τι πλεονεκτήματα έχει;
- Μείωση λειτουργικών εξόδων της επιχείρησης
- Εξοικονόμηση χρόνου (παρέχονται άμεσα εκπαιδευμένοι άνθρωποι χωρίς να χρειάζεται να τους εκπαιδεύσετε)
- Εξοικονόμηση χώρου
- Εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού
- Βελτίωση της ποιότητας στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση
- Ανταπόκριση σε αυξομειώσεις κίνησης στο τηλεφωνικό κέντρο της επιχείρησης
- Υπηρεσία αυτόματου call back, με αποτέλεσμα να μη χάνονται τηλεφωνικές κλήσεις
- Λειτουργία εκτός ωραρίων της επιχείρησης
Πόσο κοστίζει;
- έως 2000 απαντημένες εισερχόμενες κλήσεις
- 0,40€/ επιπλέον απαντημένη κλήση
- έως 5000 απαντημένες εισερχόμενες κλήσεις
- 0,30€/ επιπλέον απαντημένη κλήση
- περισσότερες από 5000 κλήσεις/ μήνα
- επιπλέον απαντημένη κλήση κατόπιν επικοινωνίας
* Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%. Η εξυπηρέτηση πελατών λειτουργεί Δευτέρα – Παρασκευή 09:00 – 21:00, για επιπλέον λειτουργία ή προσαρμοσμένη λειτουργία παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας. Δεν υπάρχει δέσμευση.