Τι είναι η καμπάνια IVR Auto Dialer;
Με την υπηρεσία IVR Auto Dialer μπορείτε να στήσετε μια καμπάνια αυτόματων μηνυμάτων προς μία λίστα υποψήφιων ακροατών. Τα εξελιγμένα Dialer καλούν αυτόματα τους αριθμούς και παρέχουν το ηχογραφημένο μήνυμα που θέλετε να στείλετε.
Ουσιαστικά με το IVR Auto Dialer, μπορείτε να μεταφέρετε ένα ηχογραφημένο μήνυμα σε συγκεκριμένο υποψήφιο κοινό ακροατών και να εισπράξετε απαντήσεις ή πωλήσεις.
Σε ποιους απευθύνεται;
Απευθύνεται σε εταιρείες οι οποίες επιθυμούν να παρουσιάσουν ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα στο κοινό τους, δίνοντας αν επιθυμούν την δυνατότητα επιλογών.
Ας δούμε τα σενάρια :
Σενάριο 1) Οι ακροατές έχουν τη δυνατότητα (εφόσον πατήσουν το αντίστοιχο πλήκτρο στην τηλεφωνική τους συσκευή) να ακούσουν ξανά το μήνυμά σας. Ιδανική λύση για Προωθητικές Ενέργειες, Προεκλογικές Καμπάνιες, Ενέργειες Μαζικής Ειδοποίησης & Ενημέρωσης.
Σενάριο 2) Οι καλούμενοι μπορούν είτε να ξανά ακούσουν το μήνυμα, είτε να συνδεθούν με κάποιον εκπρόσωπό σας/μας. Τότε, η κλήση αυτόματα εκτρέπεται στον τηλεφωνικό αριθμό που έχετε δηλώσει. Ιδανική λύση για Προωθητικές Ενέργειες με αμφίδρομη επικοινωνία, Telemarketing & Τηλεπωλήσεις, Voice Conferencing.
Σενάριο 3) Οι καλούμενοι δύνανται είτε να ξανά ακούσουν το μήνυμα, είτε να αφήσουν ηχογραφημένο μήνυμα, το οποίο θα λάβετε με email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει. Ιδανική λύση για Συντονισμό Ομάδων Εργασίας, Ενέργειες Μαζικής Ειδοποίησης & Ενημέρωσης.
Σενάριο 4) Η Survey Campaign της υπηρεσίας Autodialer καλεί όλους τους παραλήπτες σας και μεταδίδει ένα ερωτηματολόγιο πολλαπλών επιλογών (multiple choice) που έχετε δημιουργήσει από πριν. Οι καλούμενοι απαντούν στις ερωτήσεις, πατώντας τα αντίστοιχα πλήκτρα στην τηλεφωνική τους συσκευή. Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου συγκεντρώνονται αυτόματα και παρουσιάζονται συνολικά με γραφικές παραστάσεις. Ιδανική λύση για Έρευνες & Δημοσκοπήσεις, Ψηφοφορίες.
Για οποιαδήποτε από τα παραπάνω σενάρια υπάρχει η επιλογή άμεσης προώθησης της κλήσης σε εκπρόσωπο.
Τι πλεονεκτήματα έχει;
- Μείωση λειτουργικών εξόδων της επιχείρησης
- Εξοικονόμηση χρόνου (παρέχονται άμεσα εκπαιδευμένοι άνθρωποι χωρίς να χρειάζεται να τους εκπαιδεύσετε)
- Εξοικονόμηση χώρου
- Εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού
- Βελτίωση των εσόδων της επιχείρησης
- Λειτουργία εκτός ωραρίων της επιχείρησης
Πόσο κοστίζει;
- 1000 επαφές
- Αριθμός Καμπανιών : 1
- 5000 επαφές
- Αριθμός Καμπανιών : 1
- 10000 επαφές
- Αριθμός Καμπανιών : 1
- 20000 επαφές
- Αριθμός Καμπανιών : 2
- 30000 επαφές
- Αριθμός Καμπανιών : 3
Διευκρινήσεις / Επιπλέον Υπηρεσίες
- Για σύνδεση με εκπρόσωπο (δείτε παραπάνω 2ο σενάριο διαχείρισης) καταναλώνονται επιπλέον 1 credit ανά λεπτό, αν ο εκπρόσωπος βρίσκεται σε σταθερό τηλέφωνο και 3 credits ανά λεπτό αν βρίσκεται σε κινητό.
- Η υπηρεσία καταναλώνει 1 credit ανά λεπτό για κλήσεις προς σταθερά τηλέφωνα και 3 credits ανά λεπτό σε κλήσεις προς κινητά.
- Κλήσεις που θα πραγματοποιηθούν από το σύστημα έως και τρεις φορές και δεν καταλήξουν επιτυχώς (δεδομένου ότι ο καλούμενος δεν θα απαντήσει σε καμία από τις τρεις προσπάθειες), καταναλώνουν από το λογαριασμό σας 1 credit για κάθε αναπάντητη κλήση.
- Για να εξαντληθούν τα credits δίνεται η δυνατότητα οι καμπάνιες να είναι max όσες και ο αριθμός των καμπανιών στην τελευταία στήλη. Π.χ. Το πακέτο 5 θα έχει max 3 καμπάνιες. Εάν επιθυμείτε επιπλέον καμπάνιες, η χρέωση τους είναι 30€/καμπάνια
- Μετά την ολοκλήρωση της καμπάνιας, παρέχονται αναλυτικές αναφορές ανά τηλεφωνικό αριθμό, εμφανίζοντας ώρα και διάρκεια, καθώς και όλες τις διαδοχικές καταστάσεις της κλήσης.
- Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%