Τι είναι η τηλεπροώθηση;
Η τηλεπροώθηση είναι η προώθηση προϊόντων ή υπηρεσιών μέσω τηλεφώνου. Πραγματοποιούνται κλήσεις σε εν δυνάμει πελατολόγιο ή σε τυχαίο πελατολόγιο ενημερώνοντας για πλεονεκτήματα του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Στην συνέχεια εφόσον ο πελάτης ενδιαφέρεται καταχωρούνται τα στοιχεία του και προωθούνται στο τμήμα διεκπεραίωσης.
Ουσιαστικά με την υπηρεσία της τηλεπροώθησης, ο επαγγελματίας προωθεί το προϊόν ή την υπηρεσία του, μέσα από το τηλέφωνο, σε εν δυνάμει πελατολόγιο ή τυχαίο πελατολόγιο.
Σε ποιους απευθύνεται;
Απευθύνεται σε εταιρείες οι οποίες θέλουν να αυξήσουν τα κανάλια πωλήσεων τους και να προωθήσουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους μέσω του τηλεφώνου.
Τι πλεονεκτήματα έχει;
- Δημιουργία ενός νέου καναλιού πωλήσεων
- Μείωση λειτουργικών εξόδων της επιχείρησης
- Αύξηση εσόδων της επιχείρησης
- Εξοικονόμηση χρόνου (παρέχονται άμεσα εκπαιδευμένοι άνθρωποι χωρίς να χρειάζεται να τους εκπαιδεύσετε)
- Εξοικονόμηση χώρου
- Εξοικονόμηση ανθρώπινου δυναμικού
- Υπηρεσία αυτόματου call back, με αποτέλεσμα να μην χάνονται τηλεφωνικές κλήσεις
- Λειτουργία εκτός ωραρίων της επιχείρησης
Πόσο κοστίζει;
- έως 360 απαντημένες κλήσεις
- 0,69€/ επιπλέον απαντημένη κλήση
- έως 600 απαντημένες κλήσεις
- 0,66€/ επιπλέον απαντημένη κλήση
- έως 1000 απαντημένες κλήσεις
- 0,65€/ επιπλέον απαντημένη κλήση
- έως 3000 απαντημένες κλήσεις
- 0,59€/ επιπλέον απαντημένη κλήση
Τιμοκατάλογος Κλήσεων & Επιπλέον Υπηρεσιών
Υπάρχει αμοιβή δημιουργίας της υπηρεσίας (Setup Fee) που περιλαμβάνει : Σχεδιασμό, επιμέλεια της καμπάνιας, επεξεργασία σεναρίων επικοινωνίας, εκπαίδευση agents, ημερήσιο follow-up report : 100€
Κόστος Εξερχομένων & Προωθήσεων Κλήσεων | ||
Σταθερά εντός Ελλάδος | Κινητά εντός Ελλάδος | Διεθνείς κλήσεις/ ζώνη |
0,03€/ λεπτό | 0,09€/ λεπτό | Βάση Τιμοκαταλόγου ΟΤΕ |
* Οι τιμές δεν περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%. Δεν υπάρχει δέσμευση.